مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: آمادگی برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی رشته زورخانه‌ای و کشتی‌ پهلوانی را در شهرستان مریوان داریم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان دیروزدر دیدار با رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی‌ پهلوانی،گفت: استان کردستان ضمن اینکه در رشته‌های مختلف ورزشی ظرفیت‌های زیادی دارد، در رشته زورخانه‌ای دارای سابقه دیرینه‌ای است.

 وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان آمادگی برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی رشته زورخانه‌ای و کشتی‌ پهلوانی در شهرستان مریوان را دارد.

 جولایی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها در این رشته از اولویت‌های مورد توجه اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان است، بیان کرد: در صورت تامین اعتبار ایجاد سالن ورزش زورخانه‌ای با توجه به استعدادهای استان در این حوزه در دستور کار قرار می‌گیرد.

 وی به اختصاص  27 درصد ارزش‌افزوده به حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و  400 میلیارد تومان از این محل به حوزه ورزش و جوانان کشور تزریق شده است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، سهم کردستان از این میزان 24 میلیارد تومان است که دو میلیارد تومان به آموزش و پرورش، 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به حوزه جوانان و 16 میلیارد و 500 میلیون تومان نیز به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/ م ح

اختصاص 27 درصدی ارزش افزوده به حوزه ورزش و جوانان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.